Menu
EUR

Retour- en Klachtenafhandeling

LET OP:
Retouren dienen altijd vooraf per e-mail te worden aangemeld bij onze klantenservice via [email protected]. U ontvangt van ons een bevestiging en het juiste retouradres. Wij werken met meerdere distributiecentra; zonder voorafgaande aanmelding kan uw retour niet verwerkt worden.
 
Recht van retour: 
Bij de aankoop van producten heeft u gedurende 60 dagen de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Indien u eerst binnen 60 dagen na ontvangst aan ons laat weten dat u van de aankoop af wenst te zien, heeft u vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk terug te sturen. 
 
Voorwaarden:
  • Product is ongebruikt en in nieuwstaat.
  • Inclusief alle originele labels, kaartjes, beschermplastic en onbeschadigde verpakking.
  • U mag het product alleen uitpakken en inspecteren zoals u dat in een winkel zou doen om de kenmerken vast te stellen. Gebruik is niet toegestaan.
  • Schrijf niet op de originele doos of verpakking, zodat wij deze kunnen hergebruiken.
  • Alleen producten die opnieuw als nieuw verkocht kunnen worden, worden geaccepteerd.
  • Bij eventuele schade aan het product of de verpakking kunnen (herstel)kosten in rekening worden gebracht of kan de retour geweigerd worden.
  • Het volledig ingevulde retourformulier moet altijd worden meegestuurd, maar mag niet in het product worden geplaatst (bijvoorbeeld niet in een koffer of tas). Plaats het los in de verzenddoos. Hier te downloaden:
  • Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Retouradres Enrico Benetti en merkloze producten:

Kofferstunter B.V.
Postbus 115
1700 AC Heerhugowaard

Retouradres Decent en Wimona producten:

AlfaTrading
T.a.v. Retouren Kofferstunter
Rollecate 71H
7711 GG Nieuwleusen
Nederland
 
Retourkosten
De verzendkosten voor het retourneren (binnen de bovenstaande retour regeling) zijn altijd voor uw eigen rekening. U kunt er namelijk ook voor kiezen om de goederen niet op te sturen maar zelf langs te brengen. Ook bij weigering van een zending of het niet afhalen bij een ophaalpunt worden retourkosten in rekening gebracht, deze kosten zullen we dan inhouden op het terug te betalen bedrag. Indien u aan ons verzendkosten heeft betaald bij uw bestelling en u stuurt de gehele bestelling retour, dan worden deze verzendkosten ook terug betaald. Hierdoor betalen we allebei een deel van de kosten, wij voor de heenzending en u voor de terugzending! We hebben hiervoor gekozen om het onnodig bestellen en retourneren van goederen te ontmoedigen, omdat dit een behoorlijke belasting is voor het milieu.
 
Creditering
Terugbetaling vindt zo spoedig mogelijk plaats, uiterlijk 14 dagen na goedkeuring van de retourzending, via dezelfde betaalmethode als waarmee u heeft betaald.
 
Garantie bepalingen:
U heeft wettelijk garantie op alle producten die u koopt in de webwinkel van Kofferstunter B.V. Dit betekent dan het product moet doen wat u als klant redelijkerwijs mag verwachten. Een product behoort geen gebreken te vertonen, die niet te verwachten zijn tijdens de verwachte levensduur bij normaal gebruik. Op een aantal producten zit een langere (fabrieks)garantie termijn, indien dit het geval is dan staat dit duidelijk op de verpakking, deze fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie. De garantie geldt niet voor slijtage die als normaal beschouwd kan worden of is ontstaan door ondeskundig gebruik dan wel opzet of grove nalatigheid van de klant of derden. Schade die ontstaan is bij de bagageafhandeling, valt meestal onder schade ontstaan door derden. Kijk op de volgende pagina van ConsuWijzer voor meer informatie bij schade of problemen aan uw bagage. Wilt u aanspraak maken op de garantie dan handelen wij dit voor u af. Mail ons voor meer informatie.

Klachtenafhandeling:
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht of probleem heeft over één van onze producten of over onze dienstverlening. Wij willen u graag helpen bij het oplossen van uw om uw probleem of klacht, we willen u daarom vragen om deze per email bij ons te melden. Dit kan indien gewenst ook per post en/of telefonisch. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen om naar volle tevredenheid uw klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 2 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. 


Onze gegevens:

Kofferstunter B.V.
Postbus 115
1700 AC Heerhugowaard

Mail: [email protected]

 
Bankoverschrijving PayPal
Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €35,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
We willen graag cookies plaatsen, gaat u hiermee akkoord? Ja Nee Bekijk ons Privacy Statement voor meer informatie »